fredag den 18. maj 2012

Blogstart på en stille aften..

Ja hvad gør man når man sidder og småkeder sig.. Og bilder sig selv ind at éns liv måske godt kunne få presset liiiiidt flere gøremål ind i hverdagen? Bare liiidt mere indhold?
Man overbeviser da sig selvom at éns hverdag er interessant nok til at nogen gider følge med i det.

Hvem er jeg så?
Mit liv er en saga af planlagte, impulsive beslutninger, hvilket betyder at jeg nu som 27 årig (puhaaaa) står som nybagt mor, samboende med min kæreste gennem 9 år, og ivrig islandsheste-entusiast, og med begge ben solidt plantet i min lille træhytte laaaaangt ude på landet.
Jeg og min kæreste var ellers vant til ego-livet uden børn og med masser af fart på hverdagen, og en kalender så overtegnet at der skulle bookes dage flere måneder i forevejen, hvis der skulle være plads til nye aftaler. Vi var vant til at være i stalden hos hestene til kl. sent om aftenen, nærmest altid være på farten med alle hestene og vores venner til stævner, kurser, undervisning og shows..
Og ja - lige pludselig så tikkede det indre ur, og endnu en impulsiv, planlagt beslutning senere så stod jeg med en positiv graviditetstest.
En milliard tanker gik gennem vores hoved. Lykke, spænding, nervøsitet og frem for alt glæde.
Men hvordan kombineres livet som ivrig rytter, sportsdommer, udemenneske og karrierefokus med livet som nybagt mor med hang til hjemmelavet mad, bagværk og solide, kærlige rutiner?
Det er dét denne blog kommer til at handle om.
Jeg håber du vil følge mig og min lille familie i tiden der kommer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar