lørdag den 19. maj 2012

'Need to have' eller 'Nice to have'?

Need to have!!
Jeg ser ikke mig selv som en af de dér mødre der bare går i Babysam og skal have 'én af hver' - eller som hopper med på enhver dille der er, så derfor tøvede jeg en del, da jeg blev foreslået Slyngevuggen som Tiger-tæmmer og problemknuser.
Jeg tænkte lidt, hvor godt kan noget være? Et stykke stof, hængt i en fjeder, kan det være pengene værd?
Og jo!! Jeg har måtte bøje mig i støvet. Slyngevuggen kan ALT det de kloge lover.
Min datter elsker at ligge og putte i den, og så snart hun bevæger sig, begynder den at vugge hende stille og roligt, så hun får lullet sig selv i søvn.
Vi har vores hængende i karmbeslag i dørkarmen, så kan den nemlig tages ned og tages med, og sætter ingen mærker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar